Remont świetlic wiejskich w Izdebnie i Grabinie |
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łaskarzew , Duży Rynek im. Józefa Piłsudskiego 32, 08-450 Łaskarzew, woj. mazowieckie, tel. 025 6845024, faks 025 6845024.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont świetlic wiejskich w Izdebnie i Grabinie. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Remont świetlic wiejskich w Izdebnie i Grabinie w następującym zakresie: Świetlica Izdebno: 1. Remont dachu:wymiana zużytych rynien z blachy ocynkowanej na nowe z blachy powlekanej - 22,90 mb oraz rur spustowych - 13,50 mb, wykonanie nowych obróbek blacharskich z blachy powlekanej - 7,02 m2, 2. Remont sufitów: wykonanie podsufitki z blachy powlekanej trapezowej z rusztem drewnianym w pomieszczeniu magazynowym - 53,94 m2, zeskrobanie starej farby, przygotowanie powierzchni z zagruntowaniem oraz pomalowanie farbami akrylowymi tynków sufitów - 197,191 m2, malowanie farbami olejnymi konstrukcji dachu z wiązarów stalowych w dużej sali - 84,283 m2, ustawienie kolumny oraz przesuwanie rusztowań wewnętrznych, 3. Remont ścian: wymiana zużytych drzwi zewnętrznych drewnianych na stalowe -11,44 m2, uzupełnienie tynków ścian w pomieszczeniu magazynowym wraz z pomalowaniem - 98,012 m2, malowanie drzwi zewnętrznych farbą olejną - 51,68 m2, montaż kratek wentylacyjnych w ścianach - 3 szt., zeskrobanie starej farby, przygotowanie powierzchni z zagruntowaniem oraz pomalowaniem farbami akrylowymi - 658,305 m2, malowanie farbami olejnymi lamperii - 135,199 m2, malowanie drzwi wewnętrznych farba olejną - 68,625 m2, wymiana zużytych drzwi wewnętrznych łazienkowych - 2,40 m2, 4. Remont posadzek:wykonanie posadzki betonowej - 51,628 m2, wykonanie posadzki w płytek gresu wraz z przygotowaniem powierzchni - 25,451 m2, wykonanie cokolików z płytek - 78,16 m2, cyklinowanie podłogi z desek oraz zabezpieczenie jej preparatami olejowymi - 201,031 m2) Świetlica Grabina: 5. Remont dachu: wymiana starych rynien na nowe z blachy powlekanej - 62,10 mb oraz rur spustowych - 29,80 mb, wymiana uszkodzonych płyt dachowych warstwowych na nowe grubości 10 cm z rdzeniem z pianki poliuretanowej - 291,72 m2, wykonanie nowych obróbek blacharskich z blachy powlekanej - 23,88 m2, pomalowanie pozostałej części dachu z blachy trapezowej farbami poliwinylowymi wraz z przygotowaniem powierzchni i odtłuszczaniem - 254,723 m2, wykonanie podbitki okapów z paneli blaszanych - 21,78 m2, 6. Ocieplenie ścian zewnętrznych: rozebranie podokienników zewnętrznych z blachy - 4,44 m2 oraz wykonanie nowych z blachy powlekanej - 7,77 m2, ocieplenie ścian zewnętrznych płytami styropianowymi grubości 12 cm - 352,376 m2 oraz ościeży płytami styropianowymi grubości 3 cm - 21,861 m2 wraz z wykonaniem wyprawy elewacyjnej z tynku silikonowego, uzupełnienie brakujących tynków zewnętrznych wraz z nałożeniem wyprawy elewacyjnej - 32,694 m2, montaż i demontaż rusztowań zewnętrznych - 407,502 m2, 7. Ocieplenie fundamentów: odkopanie istniejących fundamentów do wykonania ocieplenia - 23,124 m3 oraz ich zasypanie po wykonaniu ocieplenia - 19,193 m3, wykonanie ocieplenia fundamentów styropianem wodoodpornym grubości 10 cm wraz z izolacją części podziemnej oraz tynkiem żywicznym części nadziemnej - 56,39 m2, 8. Opaska i remont schodów: montaż obrzeży betonowych 30x8 cm - 70,41 mb, wykonanie warstwy odsączającej i opaski z kostki betonowej - 34,705 m2, obłożenie schodów betonowych płytkami gres wraz z przygotowaniem powierzchni - 16,013 m2, 9. Odnowienie podłogi: cyklinowanie podłogi - 196,31 m2 oraz zabezpieczenie jej po cyklinowaniu preparatami olejowymi - 202,314 m2. Szczegółowy rodzaj i zakres robót budowlanych do wykonania został zawarty w przedmiarach robót będących załącznikami do SIWZ.. II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.22.10-9, 45.41.00.00-4, 45.26.13.20-3, 45.26.12.21-9, 45.23.32.22-1, 45.43.21.12-2, 45.43.00.00-0, 45.42.10.00-4, 45.44.21.00-8, 45.26.23.00-4, 45.43.10.00-7. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.05.2015. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy zł). Wadium musi obejmować okres związania z ofertą. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 3.1 W pieniądzu - wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego 3.2 W poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3.3 W gwarancjach bankowych 3.4 W gwarancjach ubezpieczeniowych 3.5 W poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy płacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy Łaskarzew który jest organem wykonawczym Zamawiającego w BS Łaskarzew nr 28 9217 0001 0004 2866 2000 0050. Kopię przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zaleca się dołączyć do składanej oferty. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu będzie uważane za wniesione prawidłowo wówczas, jeżeli kwota wymaganego wadium będzie znajdowała się na wskazanym koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6. W przypadku, gdy Wykonawca wybierze wadium w postaci niepieniężnej, oryginał dokumentu należy złożyć w Urzędzie Gminy Łaskarzew, ul. Rynek Duży im. J. Piłsudskiego 32, 08-450 Łaskarzew (pokój Skarbnika Gminy). Kserokopie dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 7. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, zgodnie z warunkami SIWZ, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. 8. Oferta, niezabezpieczona wadium w jednej lub kilku z podanych wyżej form, zostanie wykluczona bez rozpatrywania. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium określa art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. III.2) ZALICZKI III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) wypełniony kosztorys ofertowy w formie uproszczonej, dowód wpłaty wadium SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.3) ZMIANA UMOWY przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w następujących przypadkach i zakresie: 1. zmiana terminu realizacji umowy: a) w sytuacji, gdy wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiają prowadzenie robót, b) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, c) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego, wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, d) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, Termin zakończenia umowy może zostać zmieniony przez strony z uwzględnieniem czasu trwania przyczyny w przypadkach uznanych przez Zamawiającego na piśmie. 2. w przypadku zaistnienia uzasadnionej potrzeby zmiany podwykonawcy; 3. w przypadku zmiany osób pełniących funkcje techniczne. Aneks do umowy o przedmiotowe zamówienie wymagać będzie dla swojej ważności, zachowania formy pisemnej IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.laskarzew.pl IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Łaskarzew, ul. Rynek Duży im. J. Piłsudskiego 32, 08-450 Łaskarzew, Sekretariat. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia współfinansowany jest w ramach działania 313,322,323 Odnowa i rozwój wsi, objętego PROW na lata 2007-2013, tytuł operacji: Remont i wyposażenie świetlic wiejskich w Izdebnie i Grabinie.. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia Przedmiar robót - świetlica Izdebno |
Data modyfikacji: 2018-08-06 10:38:43
Autor: Sylwia Szopa
Opublikowane przez: Mariusz Paziewski
« powrót |