Ogłoszenia archiwalne

Zakup wraz z dostawą, instalacją, serwisem i
modernizacją sprzętu komputerowego i
oprogramowania oraz przeprowadzenie szkoleń w
ramach projektu "Likwidacja barier wykluczenia
cyfrowego na obszarze Gminy Łaskarzew"

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łaskarzew , Duży Rynek im. Józefa Piłsudskiego 32, 08-450 Łaskarzew, woj. mazowieckie, tel. 025 6845024, faks 025 6845024.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą, instalacją, serwisem i modernizacją sprzędu komputerowego i oprogramowania oraz przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu Likwidacja barier wykluczenia cyfrowego na obszarze Gminy Łaskarzew.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ, INSTALACJĄ, SERWISEM I MODERNIZACJĄ SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I OPROGRAMOWANIA ORAZ PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ w ramach projektu Likwidacja barier wykluczenia cyfrowego na obszarze Gminy Łaskarzew jak niżej: 1) Komputery stacjonarne 2) Oprogramowanie 3) Monitory 4) Szkolenie 5) Serwis 6) Modernizacja. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, jego minimalne wymagania i ilości, zawarty jest w Załączniku nr 1b do niniejszej SIWZ. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia, w jakiejkolwiek części opisu lub innej części SIWZ, zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów urządzeń bądź przedmiot zamówienia został opisany za pomocą nazw własnych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych opisywanym, z zastrzeżeniem, że gwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia i zapewniają uzyskanie parametrów technicznych i funkcjonalno - użytkowych nie gorszych od założonych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia i wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia w okresie realizacji umowy, jak i w okresie trwania gwarancji. 2) Przedmiot zamówienia powinien być wykonany kompletnie, z należytą starannością, rozumianą jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia, zgodnie ze SIWZ, obowiązującymi przepisami prawa, polskimi i europejskimi normami. 3) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt (uwzględniając koszty dostawy, załadunku, rozładunku, opakowania, instalacji, ubezpieczenia i transportu do miejsca wskazanego w ppkt. 5) niniejszego punktu 4) Wykonawca zobowiązany jest do odpowiedniego zabezpieczenia przedmiotu zamówienia podczas transportu do miejsca dostawy wskazanego przez Zamawiającego. 5) Miejscem dostawy, instalacji i serwisu przedmiotu zamówienia będą: jednostki podległe i 70 gospodarstw domowych, z terenu Gminy Łaskarzew, odpowiednio jak niżej: a) Szkoła Podstawowa w Dąbrowie z/s w Woli Łaskarzewskiej, b) Zespół Szkół w Starym Pilczynie, c) Zespół Szkół w Izdebnie, d) Szkoła Podstawowa w Krzywdzie, e) Gminna Biblioteka Publiczna w Nowym Pilczynie, f) Gminny Domu Kultury w Starym Helenowie, g) Gospodarstwa domowe znajdują się na terenie Gminy Łaskarzew. Dokładny adres gospodarstw domowych, w celu realizacji przedmiotu umowy, Zamawiający wskaże Wykonawcy wybranemu w przedmiotowym postępowaniu, z którym zostanie zawarta umowa. 6) Zamawiający, najpóźniej w dniu zawarcia umowy z Wykonawcą, przekaże zestawienie ilościowe sprzętu z podziałem na miejsca dostaw wraz z instalacją i późniejszym serwisem. 7) Dostarczony przedmiot zamówienia winien: być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany, posiadać gwarancje producenta (minimalne wymagania dotyczące gwarancji zawarte są w Specyfikacji technicznej sprzętu, stanowiącej Załącznik nr 1b do niniejszej SIWZ), niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, licencje na oprogramowanie oraz winien spełniać wszelkie wymogi przewidziane obowiązującymi przepisami dla tego typu wyrobów i nie może być przedmiotem roszczeń osób trzecich. 8) Inne wymagania określone zostały, odpowiednio w: Specyfikacji technicznej sprzętu, stanowiącej Załącznik nr 1b do SIWZ, Istotnych Warunkach Umowy, stanowiących Załącznik nr 7 do SIWZ oraz innych aktach wykonawczych wynikających z przepisów prawa..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.23.13.00-0, 48.00.00.00-8, 80.50.00.00-9, 50.31.20.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 10.000 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł). Wadium musi obejmować okres związania z ofertą. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) W pieniądzu - wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego 2) W poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) W gwarancjach bankowych 4) W gwarancjach ubezpieczeniowych 5) W poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy płacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy Łaskarzew który jest organem wykonawczym Zamawiającego w BS Łaskarzew nr 28 9217 0001 0004 2866 2000 0050 z dopiskiem: WADIUM - ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ I INSTALACJĄ SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO. Kopię przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zaleca się dołączyć do składanej oferty. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu będzie uważane za wniesione prawidłowo wówczas, jeżeli kwota wymaganego wadium będzie znajdowała się na wskazanym koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6. W przypadku, gdy Wykonawca wybierze wadium w postaci niepieniężnej, oryginał dokumentu należy złożyć w Urzędzie Gminy Łaskarzew, ul. Rynek Duży im. J. Piłsudskiego 32, 08-450 Łaskarzew (pokój Skarbnika Gminy). Kserokopie dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 7. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, zgodnie z warunkami SIWZ, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. 8. Oferta, niezabezpieczona wadium w jednej lub kilku z podanych wyżej form, zostanie wykluczona bez rozpatrywania. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium określa art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy) - Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia uwierzytelniona notarialnie) osoby/osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3). ZMIANA UMOWY

  • Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian umowy, w szczególności w zakresie: 1. Aktualizacji Harmonogramu realizacji umowy w miarę potrzeb, z zachowaniem terminu końcowego, 2. Końcowego terminu wykonania przedmiotu umowy, w przypadku: przejściowego braku na rynku produktów wchodzących w skład przedmiotu umowy, udokumentowanego przez Wykonawcę; wystąpienia okoliczności siły wyższej - jako siłę wyższą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze Stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołów, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej, 3. Zmiana adresu gospodarstwa domowego, będącego Beneficjentem Ostatecznym,4. Typu urządzeń stanowiących przedmiot umowy, w przypadku: a)wprowadzenia na rynek zmodyfikowanego lub udoskonalonego urządzenia o parametrach równych lub wyższych określonych w umowie - przy zachowaniu zaoferowanych cen, b)wycofania z produkcji lub dystrybucji oferowanego sprzętu i zaproponowanie innego - przy zachowaniu parametrów technicznych i funkcjonalnych nie gorszych niż urządzeń przyjętych do oferty, przy zachowaniu zaoferowanych cen, terminu wykonania i innych warunków udzielenia zamówienia zawartych w SIWZ. Wykonawca zapewni Zamawiającego pisemnie, iż zaoferowany sprzęt został wycofany z produkcji lub dystrybucji. 5. Wynagrodzenia, w przypadku zmiany wysokości podatku VAT, w stopniu i terminie odpowiadającym tym zmianom, przy zachowaniu cenny netto.

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.laskarzew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łaskarzew ul. Rynek Duży im. J. Piłsudskiego 32, 08-450 Łaskarzew.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Łaskarzew ul. Rynek Duży im. J. Piłsudskiego 32, 08-450 Łaskarzew Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 8) Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach działania 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion; osi priorytetowej 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki; Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013; Projektu pn. Likwidacja barier wykluczenia cyfrowego na obszarze Gminy Łaskarzew.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Załączniki:

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Załacznik 1b - Opis przedmiotu zamówienia - Specyfikacja techniczna sprzętu

Protokół otwarcia ofert

 

Opublikowane przez: Mariusz Paziewski | Autor: Sylwia Szopa | Data wprowadzenia: 2014-10-02 12:33:25 | Data modyfikacji: 2018-08-06 10:44:44.
Data wprowadzenia: 2014-10-02 12:33:25
Data modyfikacji: 2018-08-06 10:44:44
Autor: Sylwia Szopa
Opublikowane przez: Mariusz Paziewski
« powrót