Remont kotłowni w budynku Zespołu Szkół w Starym Pilczynie |
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łaskarzew , Duży Rynek im. Józefa Piłsudskiego 32, 08-450 Łaskarzew, woj. mazowieckie, tel. 025 6845024, faks 025 6845024.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont kotłowni w budynku Zespołu Szkół w Starym Pilczynie. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedsięwzięcia obejmuje remont kotłowni w budynku Zespołu Szkół w Starym Pilczynie, w tym: 1.roboty demontażowe: demontaż istniejących kotłów węglowych i gazowych - szt. 3 i istniejącej instalacji. 2.roboty montażowe: montaż kotła kondensacyjnego o mocy 60kW wraz z układem spalinowo - powietrznym - szt. 2, pompami obiegowymi z osprzętem - szt. 2 i pozostałych elementów instalacji. 3.roboty budowlane - remont ścian, schodów i podłóg. Szczegółowy zakres przedsięwzięcia zawarty jest w przedmiarze robót załączonym do SIWZ na podstawie, którego Wykonawca zobowiązany jest do opracowania kosztorysu ofertowego - uproszczonego. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych w zakresie zaproponowania innych urządzeń i materiałów niż wskazane w przedmiarze robót pod warunkiem posiadania przez te materiały lub urządzenia parametrów takich samych jak określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia w ofercie stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania, zgodność z dokumentacją projektową, oraz poleceniami Inspektora Nadzoru, wyznaczonego przez Inwestora. Roboty demontażowe, montażowe i remontowe nie mogą zakłócać funkcjonowania Zespołu Szkół w Starym Pilczynie i powodować przerw w dostawie ciepła podczas trwania zajęć lekcyjnych oraz nie mogą stanowić utrudnienia i zagrożenia dla uczniów i pracowników. Zaleca się aby każdy z wykonawców dokonał wizji lokalnej celem sprawdzenia warunków placu budowy, warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do przygotowania oferty, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszt wizji lokalnej poniesie Wykonawca.. II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.00-7, 45.33.30.00-0, 45.43.22.10-9. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium na warunkach określonych w art. 45 i 46 Pzp. 1.Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 (słownie złotych: trzy tysiące). 2.Wadium wnosi się do dnia 23.09.2013 r. do godz. 10.00, 3.Nie wniesione wadium w wymaganym terminie spowoduje wykluczenie Wykonawcy zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp. 4.Wadium wniesione w pieniądzu powinno zostać wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego BS Łaskarzew nr 28 9217 0001 0004 2866 2000 0050. Za datę wniesienia wadium uważa się datę wpływu środków na wskazany rachunek bankowy. 5.Wadium wnoszone w innej formie należy złożyć w Urzędzie Gminy Łaskarzew, 08-450 Łaskarzew, ul. Rynek Duży 32, pokój Skarbnika Gminy a w kopercie z ofertą należy umieścić poświadczoną za zgodność z oryginałem kserokopię. 6.Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 7 i 8 poniżej, 7.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 8.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. 9.Zamawiający żądać będzie ponownego wniesienia wadium w przypadkach i na zasadach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp. III.2) ZALICZKI III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) dowód wpłaty wadium, kosztorys ofertowy SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.3) ZMIANA UMOWY przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Umowa może ulec zmianie w wyniku: 1.zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadkach wystąpienia zdarzeń losowych lub wyjątkowo niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację zamówienia - w takim przypadku zmiana terminu realizacji nastąpi z uwzględnieniem czasu niezbędnego do usunięcia przyczyny jej wprowadzenia, 2.zmiany osób realizujących zadanie, których Wykonawca wskazał w swojej ofercie, pod warunkiem, że proponowane przez Wykonawcę nowe osoby będą spełniały wymagania określone w pkt. VI. SIWZ, 3.zmiany podwykonawcy po uzyskaniu zgody (akceptacji) Zamawiającego. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.laskarzew.pl IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Łaskarzew, ul. Rynek Duży im. J. Piłsudskiego 32, 08-450 Łaskarzew (Sekretariat). IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie Załączniki: |
Data modyfikacji: 2018-08-06 10:57:56
Autor: Sylwia Szopa
Opublikowane przez: Mariusz Paziewski
« powrót |