Ogłoszenia archiwalne

Doposażenie bazy dydaktycznej placówek
oświatowych, dla których organem prowadzącym
jest Gmina Łaskarzew w ramach realizacji projektu
nr POKL.09.01.02–14-264/13 pn.
„Indywidualizacja to krok ku rozwojowi”

Łaskarzew, dnia 04.09.2013 r.

ZF.271.1.5.2013

ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

(dotyczy przetargu nieograniczonego pn:
Doposażenie bazy dydaktycznej placówek oświatowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Łaskarzew w ramach realizacji projektu nr POKL.09.01.02–14-264/13 pn. „Indywidualizacja to krok ku rozwojowi” - Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX „Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach”, Poddziałanie 9.1.2 „Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych”.)

Zamawiający – Gmina Łaskarzew na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) informuje, iż w ww. postępowaniu przetargowym:

W części nr 1 zamówienia:
1. Zostały złożone 2 oferty następujących Wykonawców:
Oferta nr 1 - Edu Pracownia- Marcin Kościelak, ul. Budziszyńska 8-10, 62-800 Kalisz – cena ofertowa brutto 56938,56
Oferta nr 2 - Remi S.C. J. Łyżwiński, R. Toepler-Łyżwińska, ul. Grochowska 235/6, 04-001 Warszawa – cena ofertowa brutto 79979,00
2. Złożona oferta nr 2 firmy Remi S.C. J. Łyżwiński, R. Toepler-Łyżwińska, ul. Grochowska 235/6, 04-001 Warszawa została wybrana jako najkorzystniejsza – 100 pkt -  oferta jest zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz spełnia warunki określone w SIWZ, a cena brutto  zaoferowana przez Wykonawcę nie przekracza kwoty jaka Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
3. Oferta nr 1 złożona przez Edu Pracownia- Marcin Kościelak, ul. Budziszyńska 8-10, 62- 800 Kalisz została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych – jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca mimo wezwania ze strony Zamawiającego w nie udowodnił, że zaproponowane przez niego produkty równoważne są zgodne z wymogami SIWZ:
1. Zamiennik dla cz. 1 poz.1 i cz. 3 poz. 26 – Tetri – Zamawiający oczekiwał przynajmniej 54 szt. (18 + 16 + 20) klocków, natomiast Wykonawca zaoferował zamiennik składający się z 34 szt. – Obniżenie ilości elementów składowych pomocy dydaktycznej o ponad 40%, spowodowało pogorszenie jej cech funkcjonalnych i użytkowych i sprawiło, że produkt nie spełnia wymogów Zamawiającego dotyczących produktów równoważnych.
2. Zamiennik dla cz. 1 poz. 1 i poz. 11 – Liczby - puzzle - Zamawiający wymagał liczb składających się z ilości elementów/puzzli, jaką jest wartość danej cyfry. Wykonawca zaoferował pomoc złożoną z  cyfr, z których każda składa się z 3 elementów/puzzli  – produkt niezgodny pod względem merytorycznym, użytkowym i funkcjonalnym (znacznie obniża stopień trudności wykonywania zadań dydaktycznych).
3. Zamiennik dla cz. 1 poz. 4, 5, 6, 7 – Plansza magnetyczna w stałej ramie – Wykonawca zaproponował tylko 1 planszę, chociaż w zamówieniu określono zapotrzebowanie na  3 plansze – parametry użytkowe i funkcjonalne nie została zachowane (uniemożliwia korzystanie w jednym momencie przez większą ilość uczniów).
4. Zamiennik dla cz. 2 poz. 1 i poz. 22  - Kredki akwarelowe – Zamawiający wymagał  wielofunkcyjnych kredek: do rysowania na papierze, moczenia wodą i robienia makijażu na ciele. Wykonawca zaoferował kredki  przeznaczone dla artystów i młodzieży szkolnej nie spełniające warunku malowania na ciele.
5. Zamiennik dla cz. 2 poz. od 2 do 15 i poz. 17, 18 - Tempera Basic Color – Zamawiający  wymagał farb nietoksycznych i hipoalergicznych, w postaci skoncentrowanej nie łączących się z innymi kolorami, do malowania na papierze i innych materiałach typu:  papier, folia, plastik, szkło, bawełna, drewno (ozdabianie świeczek, malowanie bombek styropianowych, malowanie witraży, malowania ramek drewnianych, ozdabianie koszulek itp.). Wykonawca zaoferował  farby plakatowe do malowania na papierze i innych gładkich powierzchniach np. szybach okiennych – Brak wskazania na istotne cechy jakościowe wymagane przez Zamawiającego: hipoalergiczność i nietoksyczność.
6. Zamiennik dla cz. 3 poz. 1 - Mozaika do skakania - Zamawiający wymagał antypoślizgowych, gumowych płytek, które można używać na zewnątrz i wewnątrz, myć wodą a na spodniej części  rysować kredą (np. literki). Wykonawca zaoferował elastyczne płytki nie spełniając pozostałych wymogów dotyczących funkcjonalności  – antypoślizgowe, do użycia na zewnątrz i wewnątrz, mycie wodą, rysowanie. Brak wskazania na cechy jakościowe, na które powoływał się Zamawiający.
7. Zamiennik dla cz. 3 poz. 10 - Płyta CD z fotografiami – dźwięki leśne, dźwięki wiejskiej zagrody, dźwięki codzienne dają orientację – Zamawiający wymagał  zestawu 3 płyt CD: I płyta – nagranie 30 pojedynczych dźwięków, II – nagranie 30 par dźwięków – kombinacja połączenia dwóch odgłosów, słyszalnych podczas jednego nagrania i znanych z pierwszej płyty, III – nagranie 20 kombinacji 3 dźwięków, słyszalnych podczas jednego nagrania. Wykonawca zaoferował 3 płyty CD z nagraniem 28, 30 i 28 dźwięków – serie dźwięków nagrane dwukrotnie lub  trzykrotnie w różnej kolejności – bez różnicowania trudności rozpoznawania i wyodrębniania poszczególnych dźwięków słyszanych podczas jednego nagrania – produkt równoważny nie spełnia wymogu funkcjonalności, jest niezgodny merytorycznie z wymogami Zamawiającego.
8. Zamiennik dla cz. 3 poz. 11 - Tangram podwójny z 250 kartami – Zamawiający wymagał kart z wyciętymi fragmentami do wypełnienia klockami. Wykonawca zaoferował 250 kart z wzorami, bez wyciętych fragmentów, uniemożliwiające wypełnianie klockami poszczególnych kształtów – zamiennik nie spełnia wymogu funkcjonalności.
9. Zamiennik dla cz. 3 poz. 21 - Domino dotykowe – figury geometryczne – Zamawiający wymagał elastycznych taśm zakończonych drewnianą płytką w różnych kolorach, w celu dopasowywania wg określonych cech, przeplatania, działań zespołowych. Wykonawca zaoferował drewniane klocki domina dotykowego do rozpoznawania formy wzrokiem lub dotykiem. Przedmiot niezgodny merytorycznie
z wymogami Zamawiającego, nie spełnia wymogu funkcjonalności.
10. Zamiennik dla cz. 3 poz. 27 - Alfabet klocki – Zamawiający wymagał abecadła składającego się z sześcianów o bokach nie większych niż 3 cm ze względu
na możliwość przeprowadzenia ćwiczeń na stolikach lekcyjnych. Wykonawca zaoferował klocki o wymiarach 5x5 cm, nie spełniając  tym samym wymogu funkcjonalności stawianego przez Zamawiającego.
11. Zamiennik dla cz. 4 poz. 7 - Interaktywny domek miejski – Zamawiający wymagał domku farmera stylizowanego na starą chatę, wyposażonego m.in. w kominek, kuchnię, telefon, skrzynkę pocztową i donicę do sadzenia kwiatów, a Wykonawca zaoferował domek miejski z 4 ścianami o różnorodnych motywach, wyposażony w: stację paliw, sklep, szkołę – pomoc  niezgodną z wymogami Zamawiającego pod względem merytorycznym.
12. Zamiennik dla cz. 5 poz. 17 - Chodaczki – szczudła – Zamawiający wymagał zestawu 4 puszek umożliwiających chodzenie na podwyższeniu z otwieranym dnem, pozwalającym na wypełnienie różnym materiałem, np. groch, ryż, dzięki czemu słychać dodatkowe dźwięki. Wykonawca zaoferował stópki z dwoma platformami, nie posiadające pojemnika i w związku z tym nie pozwalające na wypełnienie dodatkowym materiałem.
13. Zmiennik dla cz. 5 poz. 20 - Kule rehabilitacyjne – Zamawiający żądał 6 kul o różnej wadze od 1 do 2 kg. Wykonawca zaoferował kule o wadze od 0,5 do 2 kg nie spełniające wymagań Zamawiającego.

W części nr 2 zamówienia
1. Została złożona 1 oferta  Wykonawcy:
Oferta nr 1 - Centrum Projekcji Multimedialnych Sławecki i Woźniak, ul. Włodarzewska 76 a, 02-393 Warszawa – cena ofertowa brutto 6600,00
2. Złożona oferta nr 1 Centrum Projekcji Multimedialnych Sławecki i Woźniak, ul. Włodarzewska 76 a, 02-393 Warszawa została wybrana jako najkorzystniejsza – 100 pkt. -  oferta jest zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz spełnia warunki określone w SIWZ, a cena brutto  zaoferowana przez Wykonawcę nie przekracza kwoty jaka Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Działając na podstawie art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że podpisanie umowy z wyłonionymi Wykonawcami możliwe będzie po upływie       5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się w Dziale VI ustawy Prawo zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198 g.


                                                                                                            Z up Wójta Gminy

                                                                                                             /-/ Hanna Cichecka
                                                                                                                  Zastępca Wójta

 

 

 

Opublikowane przez: Mariusz Paziewski | Autor: Sylwia Szopa | Data wprowadzenia: 2013-09-04 10:25:23 | Data modyfikacji: 2018-08-06 13:04:27.
Data wprowadzenia: 2013-09-04 10:25:23
Data modyfikacji: 2018-08-06 13:04:27
Autor: Sylwia Szopa
Opublikowane przez: Mariusz Paziewski
« powrót