Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 362948 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łaskarzew, Duży Rynek im. Józefa Piłsudskiego 32, 08-450 Łaskarzew, woj. mazowieckie, tel. 025 6845024, faks 025 6845024.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont kotłowni w budynku Zespołu Szkół w Starym Pilczynie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres przedsięwzięcia obejmuje remont kotłowni w budynku Zespołu Szkół w Starym Pilczynie, w tym: 1. roboty demontażowe: demontaż istniejących kotłów węglowych i gazowych - szt. 3 i istniejącej instalacji. 2. roboty montażowe: montaż kotła kondensacyjnego o mocy 60kW wraz z układem spalinowo - powietrznym - szt. 2, pompami obiegowymi z osprzętem - szt. 2 i pozostałych elementów instalacji. 3. roboty budowlane - remont ścian, schodów i podłóg. Szczegółowy zakres przedsięwzięcia zawarty jest w przedmiarze robót załączonym do SIWZ na podstawie, którego Wykonawca zobowiązany jest do opracowania kosztorysu ofertowego - uproszczonego. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych w zakresie zaproponowania innych urządzeń i materiałów niż wskazane w przedmiarze robót pod warunkiem posiadania przez te materiały lub urządzenia parametrów takich samych jak określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia w ofercie stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania, zgodność z dokumentacją projektową, oraz poleceniami Inspektora Nadzoru, wyznaczonego przez Inwestora. Roboty demontażowe, montażowe i remontowe nie mogą zakłócać funkcjonowania Zespołu Szkół w Starym Pilczynie i powodować przerw w dostawie ciepła podczas trwania zajęć lekcyjnych oraz nie mogą stanowić utrudnienia i zagrożenia dla uczniów i pracowników. Zaleca się aby każdy z wykonawców dokonał wizji lokalnej celem sprawdzenia warunków placu budowy, warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do przygotowania oferty, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszt wizji lokalnej poniesie Wykonawca.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.00-7, 45.33.30.00-0, 45.43.22.10-9.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.U.H. HYDROSANT, ul. Stacyjna 8a, 08-400 Garwolin, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 94134,99 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
-
Cena wybranej oferty: 87467,51
-
Oferta z najniższą ceną: 87467,51 / Oferta z najwyższą ceną: 139079,02
-
Waluta: PLN.
|