Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 106267 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łaskarzew, Duży Rynek im. Józefa Piłsudskiego 32, 08-450 Łaskarzew, woj. mazowieckie, tel. 025 6845024, faks 025 6845024.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Łaskarzew w okresie od 01.07.2013 do 31.12.2014 roku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych, powstałych i zbieranych bezpośrednio z nieruchomości wyszczególnionych w tabeli w Rozdziale IV, ust. 2, na których zamieszkują mieszkańcy, położonych w granicach administracyjnych Gminy Łaskarzew, 2) obsługa Mobilnych Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, w tym odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych oddawanych do Punktów przez mieszkańców Gminy Łaskarzew, 3) osiągnięcie poziomów określonych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 645) oraz osiągnięcie poziomów określonych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczenia masy tych odpadów(Dz. U. z 2012 r. poz. 676). 4) Termin wykonania zamówienia: 01.07.2013 - 31.12.2014..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.00.00-5, 90.51.31.00-7, 90.51.40.00-3.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EKOLIDER Jarosław Wyglądała, Lucin 4, 08-400 Garwolin, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 277778,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
-
Cena wybranej oferty: 307800,00
-
Oferta z najniższą ceną: 307800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 307800,00
-
Waluta: PLN.
|